CRÒNIQUES DEL CAP DE SETMANA 2 I 3 D’ABRIL. TEMP. 2015-2016

Sènior A Masculí. COPA CATALUNYA
VENDRELL 90 – SESE A 77

Parcials: (17-28)(39-49)(66-65)
Dos primeros cuartos espectaculares del Sese tanto en defensa como en ataque nos pemite ir siempre por delante con diferencias entre 6 y 13 puntos.
El 3o cuarto salimos flojos y el rival se pone por delante en 4 minutos. Todo y eso el partido se iguala y llegamos al minuto 1 del ultimo cuarto 67-67. A partir de ahi caemos en un bache defensivo y ofensivo, anotando 10 puntos y el rival 23.

Lamentar la lesion de tobillo de Quim que esperamos se recupere muy pronto.
Força SESE‼!

Sènior B Masculí. Tercera categoria
SESE B 81 – Borges 51

Parcials: (8-15 38-28 63-39 81-51).
Victoria importante y average conseguido contra rival otro rival directo que dejamos atras.
Inicio preocupante; frio y rigido en defensa y errático y temeroso en ataque, que el rival aprochea para irse hasta de 7 al descanso. Hemos necesitado el recurso de las defensas alternativas para despertar el instinto dormido, llegando a la situacion «defiendo-las meto y las meto-defiendo», que nos ha permitido sumar ventajas poco a poco de forma regular. El equipo ha estado solido los tres cuartos restantes, sin dejar de anotar, incrementar ventaja y, sobre todo sin dejar de presionar y defender hasta el ultimo segundo. Como debe ser.
Força SESE‼!

Sènior A Femení. COPA CATALUNYA
SESE A 75 – Sant Nicolau 50

Parcials: (26-9) (18-15) (14-13) (17-13)
Sortida brillant i un bon primer quart que aquesta vegada ha tingut continuitat en, pràcticament, tot el partit.
Alta aportació de totes les jugadores que anaven incorporant-se al joc.
Bona intensitat defensiva, ritme alt de joc en atac amb bones decisions (només 9 pèrdues) i bons percentatges de tir.
En definitiva, un dels partits més complets de la temporada
Felicitats noies!!
Força SESE‼!

Júnior Masculí. Interterritorial
Martinenc 96 – SESE A 89

Bon partit el que s’ha jugat aquest vespre a la pista del Martinenc. Tots dos equips han gaudit de bons moments de intensitat, control de pilota, defensa i encert (i desencert…), assolint avantatges de fins a 12 punts pel SESE i recuperant terreny el Martinenc per arribar al darrer quart on les màximes diferències s’han mantingut d’un o dos punts amunt o avall per qualsevol dels dos equips. Al final, un parell d’errors nostres han permès al Martinenc tancar el resultat amb el 96/89 del marcador final. Podem guanyar o perdre… i avui ens ha tocat perdre.
A seguir amb aquesta actitud.
Força SESE‼!

Júnior B Masculí. 1r any
Força Lleida 83 – SESE B 72

Partit de muntanya russa, quan erem capaços de defensar teniem encert en atac i fluidessa, quan en defensa ens anotaven fàcil el nostre atac es trabava, això ens porta a un partit molt competit amb diferències -5+5 …quan faltant un minut estavem 61-62 favorable però seguint la tónica rebem un 5-0 que arregla a l’ últim segon un triple d’ Oscar per forçar la prórroga 65-65.
Un temps extra on no vam saber defensar el tir exterior i encaixem un parcial de 18-11.
Ens falta constància en defensa i millorar el nostre encert per ser un punt més competitius… ho aconseguirem treballant encara més!
Força SESE‼!

Cadet Masculí. Preferent
UE HORTA 72 – SESE A 61

Juego poco fluido en ataque con malas decisiones y defensa a fogonazos contra un buen Horta, más equipo y más rodado. Buen último cuarto aprovechando la relajación de los locales.
Força SESE‼!

Cadet B Masculí. Promoció
Jac Sants 70 – SESE B 36

Derrota molt dura contra un rival directe per les primeres posicions. No hem pogut jugar a res, la intensitat defensiva de jac, que ha anat al limit del reglament, i un criteri arbitral dels pitjors que he vist mai. Vull evitar parlar de l’arbitre, pero la xuleria que ha mostrat vers al public i als jugadors es per fer-ho mirar.
Tornant al partit, vista la intensitat del rival, ens hem amagat i fins l’ultim quart, no hem aparagut. Tot i això, la desavantatge era massa voluminosa.
Felicitar al Jac, que ha sapigut llegir millor el partit, i ens ha pres la primera plaça gràcies al bàsquet average. La primera derrota de la fase regular ha arribat de la pitjor manera. Seguirem treballant.
Força SESE‼!

Cadet A Femení
SESE 60 – 46 Xamba

Partit amb un ritme lent en general, que hem tingut controlat des del principi, anant-nos 13 a dalt a la mitja part. Al tercer quart el Xamba ha plantejat una zona que al principi ens ha costat atacar, i els hi ha permès retallar diferències. Tot i això ens hem sobreposat i hem tornat a marxar al marcador. A l’últim quart les rivals han tornat a posar la zona, però aquest cop l’equip ha executat molt bé l’atac contra zona i les hem castigat anotant en els darrers atacs, deixant la diferència en +14.
Destacar que en defensa no hem estat a l’alçada, deixant a jugadores soles, i sense còrrer el balanç en ocasions. Si volem aconseguir l’objectiu de la fase final hem de donar més.
Força SESE!

Cadet B Femení
SESE B 61- Lluïsos de Gràcia 35

 

 

Victòria contra el cuer del grup. Gràcies a un bon parcial inicial de 17-4 que s’ha mantingut i ampliat durant el partit, les blaves s’han endut el triomf amb relativa comoditat. Segon parcial 29-15 i tercer 51-28.
Hem de continuar treballant la defensa i no fer errades fàcils en atac.
Força SESE‼!

 

 

 

 

Preinfantil Femení
CB Sant Jordi 68 – SESE 80

Partit intens on les nostres comencen el partit establint distància al marcador. A la mitja part el Sant Jordi acurta distància, però gràcies a una bona defensa de sortida de fons i als contraatacs ràpids i inesperats, les blaves aconseguixen remuntar.
Força SESE‼!

Mini A Masculí
SESE A 81 – Mataró A 91

Partit que començem sense intensitat que ens possa 12 a sota. A partir d’aquí, ens posem a defensar i a jugar alegres com sabem. Jugades verticals i amb pases que ens feien treure cistelles fàcils. Tot i la superiotat física, hem sapigut treure opcions sota cistella i hem pogut controlar força bé el rebot defensiu. Cal millorar aquesta intensitat ja que si haguèssim estat més ficats podriem haver tret un resultat millor.
A seguir treballant!
Força SESE‼!

Mini B Masculí
SESE B 84 – Laietà 63

Amb l’aturada per les vacances de Setmana Santa, teníem tots plegats moltes ganes de bàsquet i avui els nois ens han ofert un partit amb moltes cistelles i en alguns moments, unes bones jugades col-lectives que han fet que tant ells mateixos com els pares s’ho passessin molt bé.
Tot i la victòria ens calia més intensitat defensiva i aixi haguéssim evitat el gran nombre de tirs comodes i rebots que ha aconseguit el contrincant.
No ens queda res més que treballar de valent durant la setmana per afrontar millor l’important partit del dissabe vinent.
En la mesura que aconseguim més intensitat defensiva i més minuts del bon joc que avui hem destacat, serem més forts i els resultats vindran sols.
Endavant nois
Força SESE‼!

Premini A Masculí
SESE A 69 – UE Mataró 76

 

Cuando se comenta que este deporte es diferente a los demás, es por los partidos como el de hoy, intenso, atractivo y bonito que crean afición por la lucha que han generado niños de 10 años por el balón. El diagnóstico de hoy, a parte del 1r cuarto en el que nos ha costado entrar en el partido es simplemente fácil: básquet, básquet y básquet. Hemos dejado grogui a uno de los equipos de la parte alta con nuestra entrega. Hay que sentirse orgullosos de nuestros hijos, hoy lo han dado todo, sobran las palabras, partido perfecto.
Muchas gracias a todos los jugadores por hacernos disfrutar de este deporte tan lindo.
Ánimo a los gladiadores de Nou Barris.
Força SESE‼!

 

Premini B Masculí
SESE 47 – 26 Joventut Les Corts

Un encuentro marcado sobretodo por el acierto y rápido reflejo en los virajes entre defensa y ataque.
Desplegadas las velas y a todo trapo, nuestros marineros supieron domar los vientos hasta hacerlos favorables y, milla a milla -cuarto a cuarto-, llevaron a buen puerto esa brava goleta que luce con orgullo el azul pabellón de nuestra flota.

Dejando aparte gestas de ultramar: buen juego de equipo, oportunos pases que mantienen la posesión lejos de la congestión y buenos reflejos para tornar defensa en ataque y viceversa.

Força SESE‼!

Premini Femení
SESE 47 – Pàlcam 22

En esta ocasión, el encuentro estuvo muy competido en la primera parte del partido con un marcador muy ajustado, donde ambos equipos se fueron alternando el tanteo a favor.
Una defensa agresiva por parte del Palcam y un cierto nerviosismo de las chicas en el ataque, hacian que el encuentro fuese un tanto hosco y embarullado.
Sin embargo, durante la segunda mitad del partido, nuestro equipo se mantuvo firme en defensa y empezaron a entrar los puntos, mientras que el equipo contrario comenzó a notar un cierto cansancio. El resultado final fue holgado pero no es un fiel reflejo de lo competido que fue el encuentro.
Bravo por las chicas que afianzaron el segundo puesto del grupo con esta victoria!!
Força SESE‼!

Deja un comentario

Scroll al inicio