Sènior A masculí. COPA CATALUNYA
SESE 67 – AESE 55
Parcials: (17-8) (33-25) (50-40)
El Sese ha tomado ventaja desde el primer momento, en torno a los 10 puntos. A partir de este momento juego a rachas, con minutos de buen juego y otros de imprecisiones, aunque siempre por delante. Hemos sabido aprovechar nuestra superioridad bajo los aros.
Importante victoria contra un rival por debajo en la clasificacion. Y seguimos sumando que es lo que interesa.
Força SESE
Sènior B Masculí. Tercera categoria
Collblanc 71 – SESE B 69
Derrota con canasta rival justamente en el último segundo del partido, que empezó mal, blandos en defensa como casi siempre, y que el rival aprovecho para irse hasta de 16 puntos a lo largo del segundo cuarto. Decidimos dar una vuelta táctica en ese momento planteando defensas alternativas detrás siempre sobre la base de la presión y los traps delante y recortamos hasta los -9 al descanso.
Poco que objetar en la segunda mitad. El equipo descubrio que si sabe defender y conseguimos empatar el partido pronto, entrando en una fase que duró hasta el final, en la que ningún equipo fue capaz de irse de más de 2 puntos.. hasta el final… cara o cruz, duelo de pizarras, última posesion para ellos, con tres segundos y tiempo muerto… con canasta coincidiendo con el pitido final. Parece mentira que esta derrota y la del pasado sabado las haya sufrido el mismo equipo….
Força SESE‼!
Sènior A Femení. COPA CATALUNYA
Sant Nicolau 55 – 51 SESE
(23 16) (18 8) (5 12) (9 15)
El parcial de cada quart ja clarifica com ha anat el desenvolupament del partit..
Un comencament tou i sense cap tipus d‘intensitat defensiva ha anat derivant en una primera part molt desencisadora amb un parcial de 41 24.
Al segon temps ha hagut una reacció, si més no, en l‘aspecte defensiu..però ja hem fet tard i l‘equip local no ha deixat passar la oportunitat de sumar la victòria .
Aquesta categoria es molt exigent i per poder ser competitiu has de donar el màxim en tot moment…Si et relaxas, o no estas preparat per jugar amb la maxima intensitat, els equips et passan per sobre..com ha passat a la primera part..
Tant de bo que això ens faci reflexionar sobre el que fem malament i que no es torni a produir una situació d‘aquesta mena.
A sac Sese!!
Força SESE‼!
Sènior B Femení. Segona categoria
SESE 53 – 31 Bosco Horta
Bona victòria de l’equip, hem aconseguit un parcial de sortida molt bo, degut a l’encert des de la línia de 6,25m. Aquesta diferència favorable en el marcador l’hem anat gestionant durant la resta del partit.
Previsiblement no era un partit fàcil per què a la pista del rival ens va costar emportar-nos la victòria, però amb constància i esforç ha estat posible. Moments de relaxació puntuals i petites coses a millorar en una llarga setmana que tenim per davant.
Afrontar amb confiança i seguretat el proper partit a casa del Lima Horta.
La derrota del Joventut les Corts a pista de Poble Sec ens posiciona líders en solitari de la categoria. #SomSese #SomDeCasa
Força SESE‼!
Júnior Masculí. Interterritorial
SESE A 83 – St. Andreu Natzaret 71
Parcials: 14/15 – 25/16 – 21/19 – 23/21
Un inici de partit molt fred per part del SESE ha permès als de Badalona mantenir la igualtat al marcador en el primer quart. A partir del segon quart ja ens hem aconseguit situar millor a la pista i ens hem anat imposant al marcador, amb diferències que han arribat a estar per sobre dels 15/17 punts, tancant el final del partit amb el resultat de 83/71.
Força SESE‼!
Cadet Masculí. Preferent
SESE A 74 – ALMEDA 63
Victòria treballada a estones. Hem aconseguit un parcial de sortida de 35-11 que hem anat gestionant durant la resta del partit amb alts i baixos.
Força SESE‼!
Cadet A Femení
SESE A 48 – Lima-Horta 45
Victòria molt important contra un equip que venia líder imbatut. Al llarg del partit hem anat per darrere al marcador la majoria de minuts. La seva defensa molt tancada i el poc encert que hem tingut ens feien molt difícil anotar.
A la segona part hem sortit amb un altre ritme. A força de donar-li més velocitat al joc i augmentant l’encert ens hem anat apropant. El darrer quart ha estat molt igualat, però gràcies a un gran triple i a unes últimes bones defenses hem pogut emportar-nos el partit.
Destacar que l’equip mai s’ha rendit i la capacitat de reacció que hem tingut en els moments difícils.
Força SESE‼!
Cadet B Femení
SESE B 55 – C.B. Coll 34
Actuació coral de l’equip. Molt bona defensa i atac, tot i haver fallat algunes pilotes fàcils sota cistella. Totes les jugadores han sumat en un moment o altre del partit. Seguim aprenent, seguim treballant per ser millors.
Força SESE‼!
Infantil Masculí. Nivell A
CN Tarrega 15 – 65 SESE
Partit contra l’últim classificat del grup, amb la dificultat de l’hora i el viatge. L’equip va fer un partit molt seriós i va mantenir l’intensitat inclús després d’haver tancat marcador.
Força SESE‼!
Preinfantil Femení
Matadepera Taronja 62 – SESE 31
Crònica senzilla i ràpida. Vàrem anar per davant fins al segon quart, amb un resultat esquàlid. Alguns pensàvem que era el dia de la primera victòria. Però a partir del tercer període les rivals van ajustar només una mica la defensa i, literalment, ens van ofegar. No és moment de fer crítiques perquè estem en moments de formació de les noies però ens costa molt fer les transicions més simples defensa-atac. Amb dos contra un sobre la nostra jugadora que pujava la bola ens van esborrar el camp. En resum, tot es concentra en els tres períodes que ens van fer mal, el tercer (14-3), el cinquè (10-2) i el sisè (10-1).
Poc més es pot dir. A partir de la mitja part, les nostres noies van vagar per la pista. És difícil explicar perquè el cronista no sap com, però les noies tendeixen a baixar els braços de seguida. Amb fe que ens redreçarem.
Força SESE‼!
Mini A Masculí
SESE A 94 – Santfeliuenc 81
Partit molt intens i disputat fins l’ultim moment.
Apartir de la defensa vam poder anar aconseguint augmentar la renda de punts a favor, pero un mal 5è quart, amb molts errors tant en atac com defensa, ens va fer que ens posessim darrere en el marcador. Un altre cop desde la defensa i un bon joc en el 5c5 ens va fer recuperar la bentatge en el marcador.
A destacar que el treball fet durant la setmana per evitar pèrdues de pilota en la sortida de pressió va resultar positiu, ja que les pilotes perdudes per pressió es van reduir molt respecte l’últim enfrontament amb aquest rival.
Força SESE‼!
Mini B Masculí
SESE B 58 – Vedruna 80
Derrota clara davant el lider del grup. El Vedruna ha fet una bona defensa i ha estat encertat en els tirs, però realment el nostre problema d’avui ha estat que ens ha faltat intensitat i creure des del principi que podíem lluitar per guanyar el partit.
Per mostra, els dos últims quarts, on hem jugat més intensos en defensa i combinat més la pilota en atac, fets que ens han permès reduir la diferència que hi havia al marcador al final del sisè quart. Si haguéssim jugat la resta de quarts així, el resultat i la sensació serien totalment diferents.
Hem d’apendre a jugar davant tot tipus de defenses i sobre tot fer els moviments que practiquem en els entrenaments, no perdent pilotes sense necessitat i fent moure la pilota per buscar sempre la millor opció.
Ara toca aixecar-nos i a lluitar al màxim els propers partits.
Força SESE‼!
Premini A Masculí
SESE A 60 – Clínica Abad CBS 68
Partit molt ràpid i per moments caòtic on els atacs s’han imposat a les defenses. Ha guanyat l’equip amb més encert a l’hora de finalitzar els nombrosos contraatacs que hi ha hagut. Ens ha faltat actitud en defensa i a l’hora de tancar el rebot i ho hem pagat amb moltes faltes personals i molts punts de tir lliure del contrari. En atac no hem tingut gaire encert llançant a cistella i seguim tenint poca precisió en les passades, una cosa que és bàsica per aconseguir situacions d’avantatge de cara a cistella.
Força SESE‼!
Premini B Masculí
SESE 39 – 58 SAFA Horta
Faltó sintonía de equipo.
Un encuentro marcado por imposibles jugadas individuales y poca inspiración a la hora de ubicarse en el parqué, tanto para crear iniciativa como para apoyarla.
La defensa fiera, pero al mismo nivel que el ataque: Faltó inspiración y nos vimos de nuevo en demasiadas luchas que nos recordaron la ya lejana Liga Escolar.
La receta está clara, ya que no existe otro medicamento: Trabajo, más trabajo y, sobretodo, trabajo.
Por supuesto ahí estaremos cada fin de semana, esperando con ilusión ese momento en que nuestros chicos visten los colores del club, salen al campo y nos sorprenden con las mismas fortalezas y entrañables debilidades con las que nos sorprenden todos los días.
Força SESE!
Premini Femení
SESE 66 -Nou Bàsquet Olesa Negre 16
Continúan en racha las chicas!!! Cuarta victoria consecutiva en un partido muy cómodo y donde el equipo se mantuvo por delante del marcador en todo momento, gracias a una defensa agresiva que bloqueó al equipo contrario durante todo el partido. Esta nueva victoria les permite seguir liderando el grupo una semana más. Bravo por todas las jugadoras y las entrenadoras!!
Cabe destacar que es la primera ocasión en que todas las jugadoras del equipo anotaron! Solo faltó Aina, que no participó en el partido al encontrarse con un poco de fiebre, pero a la que todas las compañeras le dedicaron la victoria y los 2 puntos!!
Força SESE‼!