CRÒNIQUES DEL CAP DE SETMANA 23 i 24 DE GENER. TEMP. 2015-2016

Sénior A Masculí. COPA CATALUNYA
SESE 75 – Roser 57

El partido pintaba difícil, pero desde el primer minuto nuestros chicos plantaron cara, entraron en el juego con una defensa muy seria y bien organizada, poniendo en dificultades al equipo contrario.
Salvo pocos momentos, el marcador siempre estuvo a favor del SESE, rebotes importantes, pelotas robadas, contraataques, aciertos en los tiros de 3, dejaron el equipo contrario desconcertado y sin poder de reacción. Una buena actitud y muchas ganas consiguen…pues esto… VICTORIAS. Hemos disfrutado todos de este partido.
Ganar a un equipo que está más arriba es como una inyección de vitaminas, repercute en la moral de los jugadores, del equipo técnico y de la afición.
No obstante, no hay que bajar la guardia, quedan aún muchos partidos, hay que seguir con la misma dinámica para ofrecer a nuestra incondicional afición las victorias que se merecen.
Gracias a los jugares que suben a apoyar el equipo, y a nuestros 2 lesionados: ánimos.
Força SESE‼!

Sènior A Femení. COPA CATALUNYA
SESE A 48- BENCRIADA A 49

Parcials: 11-7, 7-17, 14-15, 16-10

Partit contra un rival directe per aconseguir una plaça en el grup de dalt. El primer quart començava amb un bon parcial a favor de les nostres noies i que ens feien finalitzar el quart 11-7.
A partir del segon quart les de Banyoles des d’una defensa molt dura i física i amb l’ajuda de un baix encert en el tir exterior del Sese i atacs pocs efectius aconsegueixen donar la volta al marcador i marxar al descans 18-24.
A la tornada de la mitja part les gironines segueixen augmentant la seva avantatge fins a posar-se 18-32. A partir d’aquí les noies reaccionen i tanquen el tercer quart amb un 32-39.
Amb un darrer quart igualat, el Sese aconsegueix reenganxar-se de nou al partit i disputar els instants finals on fins i tot van tenir l’oportunitat de ficar-se pel davant 48-49.
Agrair el suport de l’afició, la setmana vinent tindrem un altre partit contra un rival directe també per la lluita dels lloc d’adalt de la classificació.
Força SESE‼!

Veure vídeo

Sènior B Femení. Segona categoria
Cervera 44 – SESE B 50

Partit molt intens en un camp difícil. El SESE ha portat la iniciativa durant tot el partit malgrat que, fins al final, les diferències han estat petites. Tot i que la pressió de l’equip local ha estat present durant tot el partit, hem seguit concentrades sense marxar del partit. Ha destacat el joc en equip davant de les individualitats i ens hem endut la victòria amb uns grans minuts finals!
Força SESE‼!

Junior Masculí. Interterritorial
SESE A 87 – CE Caldes de Malavella 52

 

Partit sense massa història contra un rival de la part baixa de la classificació i amb pocs efectius a la banqueta per poder plantar cara al nostre joc. Tot i així el partit s’ha jugat amb intensitat amb uns parcials de 17/15 1Q; 27/9 2Q; 22/6 3Q i 23/27 al darrer quart, coincidint amb una certa reacció del Caldes que no ha evitat un resultat final de +35 i només tres jugadors del Caldes al camp els darrers segons del partit per la eliminació dels seus jugadors per les faltes personals. Ara a pensar en el proper partit.
Força SESE‼!

 

 

Junior B Masculí. 1r any
UBSA 58 – SESE B 72

Sortida en tromba per part nostra, defensa asfixiant en les línies de passe, contratacs continuus i bones decisions ofensives col.locaven un favorable 4-20. El joc ràpid i amb molt encert per part de l’ UBSA els ha permés mantenir-se amb diferències entorn als 15 punts.
La 2a part ens hem mantngut bé en defensa, però ens ha faltat fluidessa ofensiva. Tot i així mai hem vist perillar una nova victòria.
Tanquem la 1a fase com segons de grup i classificats pel grup 1, la qual cosa ens portarà a competir amb els millors equips de la categoria.
Primer objectiu de la temporada aconseguit.
Força SESE‼!

Cadet Masculí. Preferent
SESE A 72 – CB Cornellà 74

Partit condicionat per les baixes i per la setmana en general. Malgrat tot gràcies a l’ajuda dels jugadors del Cadet B que han pujat i del desig de tots plegats hem pogut competir fins al final. El temps i nosaltres donarà valor al que hem intentat fer aquesta tarda.
Força SESE‼!

Cadet B Masculí. Promoció
SESE 82 – Jac Sants B 73

Avui els de casa han hagut de suar molt per endurse la victòria, i és que JAC, ens ha posat les coses molt dificils jugant molt fort l’1 contra 1 i doblant força bé la pilota, amb atacs no gaire llargs.
Nosaltres hem pogut córrer en certs moments del partit, i en d’altres hem sapigut parar el ritme, ja que en un inici anàvem accelerats fruit del joc rival.
Poc a poc hem anat corretgint detalls, i finalment el partit s’ha decidit per 3 bones accions defensives dels blaus.
Felicitar als nois perque han lluitat els 40′ de partit. La setmana que vinent més!!
Força SESE‼!

Cadet A Femení
C.E Xamba 52 – SESE A 57

Partit complet i seriós del cadet femení a Vilafranca. Desprès d’un mal inici hem aconseguit arreglar alguns detalls que ens han fet donar la volta al marcador i mantenir una petita avantatge la resta del partit. En un tram final molt igualat hem tingut la sang freda necessària per poder mantenir el control i endur-nos la victòria. El que treiem en positiu del partit és que totes les jugadores han aportat, i que tot i fer coses bé, encara tenim molt marge de millora. Finalment agraïr a la Núria del Cadet B que hagi pujat a ajudar-nos.
Força SESE‼!

Cadet B Femení
Lluisos de Gracia 43 – SESE B 66

 

Gran partit de tot l’equip tant en defensa com en atac davant d’un rival lluitador i unes cistelles molt dures que no han facilitar l’anotació. A destacar la gran actitud i concentració de totes les jugadores. Felicitats!!
Continuem treballant.
Força SESE‼!

 

 

 

 

Infantil Masculí. Nivell A
SESE A 40 – FC Barcelona B 78

Hem estat tous darrera, i desencertats i dubitatius davant i així és impossible guanyar un rival que no perdona errors. Aquest és el resum del partit. En defensa hem concedit massa facilitats. No hem defensat amb agressivitat, permetent moltes accions d’1 contra 1 còmodes del rival. I ofensivament no hem aconseguit anotar tirs fàcils quan els hem arribat a tenir.
Força SESE‼!

Preinfantil Femení
SESE 44- Sant Jordi 50

Avui s’ha perdut amb un rival que no era superior a les nostres noies. Han estat intenses i la falta d’encert en els tirs lliures i les excessives vegades que ens han xiulat passes ens ha penalitzat. Cal corregir aquests aspectes, seguir treballant en els entrenaments i afrontar els pròxims partits amb molta força doncs hi ha nivell en les nostres jugadores. Força SESE!!!!
Força SESE‼!

Mini A Masculí
Mataró 72 – SESE 40

Partit amb molt desencert per part nostra que no hem sapigut finalitzar les bones accions que feiem en atac.
Hem trobat bons espais a la zona peró els tirs eren puntejats per la seva gran alçada. En defensa hem estat intensos tot i que hem tingut algun que altra despiste.
Només queda seguir teballant per millorar jornada rere jornada en aquest difícil grup.
Força SESE‼!

Mini B Masculí
Laietà 48 – SESE B 50

Finalment hem pogut acabar guanyant el partit tot i la tensió dels minuts finals amb el marcador tan ajustat. Els nois han lluitat i ens han fet patir de valent, però la sensació ha estat que si haguessin estat més concentrats en alguns moments del partit, no perdent tantes possessions de pilota per passes o dobles, i posant en pràctica el que entrenen i dedicant-se a jugar com saben, hauríem guanyat sense patir tant al final.
A continuar treballant de valent als entrenaments de la setmana per afrontar els més fort possible el partit de dissabte que ve.
Força SESE‼!

Premini A Masculí
U.E Mataro 68- SESE A 53

Partido vibrante en el que nos ha faltado finalizar las jugadas con acierto, hemos aguantado bien los dos primeros cuartos pero nuestros fallos y sus aciertos han hecho que se fueran distanciando en el marcador. Nos va a tocar trabajar más, pero creo que hoy la grada se ha marchado de Mataro con buen sabor de boca.
Força SESE‼!

Premini Femení
Pàlcam 27 – SESE 32

Partido de alta tensión en la pista del Pàlcam!! Auténtico partidazo de las chicas del premini que tuvieron el partido bajo control en los primeros 6 cuartos donde llegaron con una ventaja de 9 puntos gracias a una espectacular defensa por parte de todo el equipo. Sin embargo, en el séptimo cuarto, la relajación se adueñó del equipo y el Pàlcam endosó un doloroso 14-3 en solo 6 minutos que hizo poner al SESE contra las cuerdas.
Pero gracias al carácter ganador y luchador de las chicas, consiguieron sobreponerse y llegaron solo 2 puntos por debajo del Pàlcam a 10 segundos del final del partido. Cuando todo parecía indicar que este partido se escapaba, Itziar logro robar un balón, tirar y encestar los 2 puntos que llevaron el partido a la prórroga, en lo que parecía mas una película de suspense que un partido de pre-mini de bàsket.
Con la moral arriba y el apoyo de los padres desde la gradas, las chicas terminaron la prórroga con un claro 5-0 llevándose los 2 primeros puntos de la fase regular…y un abrazo enorme de las entrenadoras y todos los padres!!!!
Força SESE‼!

Deja un comentario

Scroll al inicio