La actitud del equipo la he visto mejorada, jugando con ganas y entrega, haciendo lo que podía, … pero no he visto jugar con confianza en ellos mismos.
En el minuto 5 el marcador era 9-0, diferencia que ya no hemos logrado recuperar. 1º cuarto 17-9; 2º cuarto 32-19; 3º cuarto 52-40. En el último cuarto se baja la diferencia por debajo de los 10 puntos lo que hace tener esperanza de darle la vuelta al partido, pero faltó confianza.
Ahora viene un descanso de una semana que creo nos irá muy bien. Chicos CONFIANZA en vosotros y en el equipo, y volver a disfrutar.
Força SESE‼!
Sénior B Masculí. Tercera categoria
SESE 55 – Sant Ignasi 51
Hoy el equipo ha viajado al otro extremo contra un equipo de arriba, veterano y de tios grandotes… DEFENSA. Nos ha dado el partido. Nos ha permitido incluso superar su zonita de la segunda parte. Parecia peligrosa. Pero luego se encontraban un equipo que moria peleando en defensa. Es la unica manera y el equipo por fin lo sabe. Ahora hay que seguir viajando pues no nos hemos bajado del dragon khan ni mucho menos todavia.
Força SESE‼!
Sènior B Femení. Segona categoria
Sirius 38 – SESE B 52
Partit de baixa intensitat a la primera meitat amb constant intercanvi de cistelles i massa tonteries per qui eren les contràries. Tercer quart amb millora defensiva que ens permet agafar un avantatge que mantenim fins al final.
Força SESE‼!
Junior Masculí Interterritorial
UE Horta 71 – SESE A 96
Partit per recuperar sensacions i confiança en les possibiltats del propi joc contra un rival que, tot i ser jugadors de primer any, han mantingut una bona intensitat i pressió en defensa. Avui s’ha sabut marcar el ritme del partit amb una progressió més constant de cara a cistella amb uns parcials de 17/25 – 15/21 – 16/18 i 23/32 que han fet arribar el marcador al resultat final de +25. Com a objectiu de millora cal controlar més la pilota quan el rival ens fa pressió a tota la pista. Avui s’han perdut pilotes en passis dubtosos que el rival ha sabut aprofitar per aconseguir cistelles massa fàcils.
Tot i així, balanç positiu, descans merescut per a la setmana vinent, i a seguir treballant per mantenir el nivell de joc que l’equip és capaç de fer.
Força SESE‼!
Junior B Masculí. 1r any
Cornella 55 – SESE 57
Inici de partir còmode per nosaltres on la molt bona defensa ens permetia sumar fàcil en transicions 15-5. Al 2n quart ens igualen sobretot pel mateix motiu que al 3r quart i només farem 4 punts: gran joc d’ atac…però moltisims tirs fàcils fallats i molt poc encert en el tir lliure… ens fa posar-nos 7 abaix a falta de 45″.
La defensa ens compensa el gran partit realitzat: recuperem fins a 5 pilotes per aconseguir, per fi un triple que ens posa per sobre, i amb un final d’ infart pels tirs lliures fallats, guanyar 55-57.
Gran millora en la defensa i en atac… falta l’ encert… Treballarem per tenir-ho!
Força SESE‼!
Junior Femení. Interterritorial
Igualada 47 – SESE 49
Les júniors van aconseguir ahir endur-se el partit a la dificil pista de l’Igualada i sumar així la tercera victòria de la temporada, en un partit en que les blaves van anar clarament de més a menys.
El partit va començar amb un intercanvi inicial de cistelles ( 7-7 ), però l’augment de la intensitat defensiva i el castigar situacions clares de contraatac va obligar a l’Igualada a demanar el primer temps mort despres d’un parcial de 0-7 a favor de les visitants. Una cistella final sobre la botzina feia que acabessim el primer periode amb bones sensacions i un 7-16 en el marcador.
El partit seguiria en la mateixa tendència en el segon parcial, amb les blaves , ahir de blanc , molt concentrades en defensa i castigant amb velocitat i encert els errors de l’Igualada, al final del periode un 8 a 16 a favor nostre que ens feia arribar al descans 17 punts a sobre en el marcador ( 15-32 ).
A la represa 3r periode favorable a les locals ( 12-10 ), amb sensacions contraposades i amb el grup no competint amb les mateixes ganes i intensitat que a la primera part…a pesar d’això res feia presagiar el desenllaç final de l’últim periode, clarament favorable a les de l’Igualada ( 20-7 ), superiors en ritme, intensitat i sobretot en encert.
El poc encert castigant situacions clares a cistella així com en els tirs lliures ens va fer arribar a un final igualat ( 45-48 a falta d’un minut ) , en el que aquesta vegada la balança es va decantar a favor nostre.
Toca seguir treballant per intentar competir els 40 minuts amb la mateixa concentració i intensitat!
Parcials : 7-16 / 8-16 / 12-10 / 20-7
Enhorabona per la victòria noies#somBlaves#somSESE
Força SESE‼!
Cadet Masculí Preferent
UER Pineda 59 – SESE A 51
Més intenció defensiva i consistència emocional que ens permet competir contra un dels millors equips de Catalunya. Falta associació en atac i valorar més cada rebot i cada pilota en atac.
Força SESE‼!
Cadet B Masculí. Promoció
SESE B 63 – Ub Sant Adrià 51
El partit ha començat amb molta intensitat per la nostra part, fet que ens ha fet robar moltes pilotes, però aquesta intensitat no l’hem pogut mantenir tot el partit i hem tingut alts i baixos. Això ha fet que en moments de partit l’UBSA s’enganxes al marcador.
Finalment hem obtingut la victoria gràcies a que hem ficat una marxa més als instants finals.
Com a col•lectiu segim cometent errors de concentració que permeten al rival acostar-se més facilment i ens porta al caos, sobretot ofensiu, en diferents moments de partit.
La victoria d’avui la volem dedicar al nostre jugador Eric Ribas i a la seva familia. Molts d’ànims!
Força SESE‼!
Cadet A Femení
Joventut Badalona Negre 53 – SESE A 42
Partit en el que les rivals han sortit més intenses i ficades que nosaltres. La falta de control del rebot defensiu, la mala defensa i el poc encert en general (13 tirs lliures fallats per exemple) ens han fet anar per darrere tot el partit. Tot i això l’equip ha reaccionat al final i fent una bona pressió ens hem apropat al marcador, però no ha estat suficient. La nota positiva és que tot i anar tot el partit abaix al marcador amb diferencies fins a 20 punts les noies mai s’han rendit i s’ha competit fins al final.
Cal aixecar-nos i treballar molt més.
Força SESE‼!
Cadet B Femení
Bosco Horta 43 – SESE B 58
Bona primera part de les noies on hem agafat un avantatge d’11 punts al descans. La segona part ha sigut una altre història, elles han sortit molt intenses i ficaven basquets molt fàcils gràcies a la nostre defensa molt passiva. No ens sortien les coses. En atac no conseguiem anotar i elles seguien tancades i darrere feiem massa faltes tontes i acabàvem el 3r quart 4 adalt al marcador. L’últim quart ha estat marcat per la nostra defensa tota la pista i això ha fet que poguéssim robar pilotes i poder acabar fàcil. Ens costa molt jugar en estàtic.
Bon treball de les noies. Demà anem a Mollet a jugar un partit aplaçat.
Força SESE‼!
Infantil A Masculí
SESE A 53 – CB Granollers 86
Partit marcat per un dels pitjors arbitratges que he patit mai, que ha tornat boig tant a l’equip, al cos tècnic, com a la grada. Amb mancances, però hem estat dins el partit fins a l’estúpid festival de xiulet. Hem de treballar per evitar que això ens torni a passar i hem de millorar errors defensius capitals.
Força SESE‼!
Infantil B Masculí
SESE 78 – C.B Roser 47
Partit poc lluït ahir dels infantils que van anar clarament de més a menys.
El poc encert exterior i el no aprofitar del tot bé situacions clares de cara a cistella va fer que els blaus no acabessin de trobar-se del tot còmodes.
Toca seguir treballant per millorar aquests errors i créixer com a equip! #somBlaus #somSESE
Força SESE‼!
Mini A Masculí
Cerdanyola 36 – SESE A 135
Bon inici per part nostra que ens ha fet robar boles i fer cistelles fàcils. Poc a poc i fent una bona feina hem jugat oberts i hem jugat molt en equip. Bon partit en general que ens serveix per seguir treballant de cara als dos últims enfrontaments.
Força SESE‼!
Mini B Masculí
Vedruna 53 – SESE 50
Ajustada i inesperada derrota davant un rival que ha estat encertat en els llançaments de llarga distància.
Com a punt positiu del partit destacar que en alguns moments dels dos primers quarts s’ha vist alguna jugada en equip. Hem de fer que això es vegi durant tots els quarts. Hem comés moltes faltes personals, violacions de passos, dobles i hem perdut excessives pilotes en atac. Hem d’esforçar-nos i treballar dur en els entrenaments i als següents partits.
Nois. Hem de pencar, pencar i pencar.
Força SESE‼!
Premini A Masculí
S.Nicolau 40 – SESE A 57
Partido intenso, trabado y rocoso donde se ha inpuesto la defensa al ataque. El partido de ida fue complicado; éste no ha sido menos.importante. Pájara de 2 o 3 cuartos en casi todos los partidos. Aparte de lo dicho, los muchachos se han puesto el mono de trabajo. 7 de 7 para los gladiadores de Nou Barris. Sois unos fenómenos.
Força SESE‼!
Premini B Masculí
Vedruna Gràcia 34 – SESE B 75
El madrugón nos ofrece unos primeros e inquietantes minutos a media caldera, pero antes de acabar el primer cuarto, el manómetro indica plena presión y vemos una imparable locomotora con todas sus piezas bien engrasadas y trabajando en equipo.
Hoy nuestros muchachos, que cada día nos sorprenden con mayores progresos, nos han obsequiado con gran inspiración, acierto y oportunidad a la hora de ubicarse en el terreno para crear o apoyar jugada, tanto en defensa como en ataque.
La victoria ha sido un dulce prostre para el plato fuerte: pasarlo bien y disfrutar. Si hay una palabra que defina el encuentro, sin lugar a dudas esa es EQUIPO.
Força SESE‼!
Premini Femení
Palcam 35 – SESE 41
Partit molt emocionant. Fins a l’últim període per sota al marcador però les petites han lluitat fins a l’últim mínut. Han fet un últim període increïble deixant al contrincant amb 0 punts. L’afició ens ha ajudat molt, s’han deixat la veu durant tot el partit. Bona feina.
Força SESE‼!