El Campus del 2017

Crònica dia a dia de les vivències del Campus del 2017

26 de juny
Ja som aquí! En breus començarem amb els jocs d’aigua
Al matí, una bona remullada.
Dinar de benvinguda:
Arròs amb tomàquet, frankfurt amb patates i meló.
Després, fem un taller on hem jugat al qui és qui i al password
Tarda d’1×1!! icCompetició de bolets.
I la primera nit, olimpiades!!

27 de juny
Comença el segon dia!! Entrenament dels grans.
Matí d’entrenaments, racó de pichi i piscina
A la tarda, taller on hem jugat al llop, hem fet les competicions de dribling i tirs lliures, i finalment 3×3.
Després, piscineta per relaxar-nos

28 de juny
Matí d’entrenaments, piscina i racons de petanca, volley i diana.
Sembla mentida però no ens ha plogut!! Només una tromba quan gairebé hem acabat. Tarda de k.o., triples i 5×5

29 de juny
Avui, per desconectar una mica, hem anat al poble i hem jugat al gran prix.
Aquesta tarda, competició de 5×5 i hem fet la gimcana de «Supervivientes»

30 de juny
Ja estem a la recta final i ens ho estem passant pipa!!!Només ens ha plogut un dia abans de sopar i no ens va afectar en la nostra planificació. Estem tots bé papis, a vegades, al vestre us trobem a faltar, però ens deixeu quedar-nos una mica més???
Després de la Voz d’ahir a la nit finalment ens ha plogut després de berenat. Tot i la pluja, hem pogut acabar les lligues d’algunes competicions i fer el Two Ball.

1 de juliol
Matí on hem acabat totes les competicions. En principi aquesta tarda ha de ploure i hem aprofitat el matí fins a última . Per la tarda, tallers on hem decorat el menjador i hem fet pulseres amb els pekes, i amb els grans hem acabat els tornejos de Fifa i de ping-pong
Avui els nois i noies del campus han tingut la visita d’alguns components del primer equip que no s’han volgut perdre l’oportunitat d’estar amb els petits. Potser recordant els estius en què ells també també van anar aquest campus.
Gracias Ivan Aranda,Victor Alonso y Oscar Cámara!!

2 de juliol
Sense els entrenadors, res d’això seria possible.
Ja sortim de la casa Aliberch. Calculem que arribarem sobre les 17.00. I cap a aquesta hora ja eren a Virrei.

També podeu veure les xarxes socials del Campus del 2017.


(SESECOM – 3/07/2017)

Scroll al inicio