Aquest dimecres, a les 19 hores, hi haurà el primer entrenament oficial del nou equip, els Chicago Bulls – SESE a la pista del pavelló. Els Chicago Bulls – SESE, ja han disputat dues de les jornades del calendari de la seva lliga regular amb dues victòries consecutives, la segona davant un dels màxims rivals, l’Acidh-Lluïsos de Gràcia, a qui van guanyar per 37 a 27, sota la direcció del seu entrenador, José Miguel Esteller, a les pistes del pavelló de Mundet, on es celebren habitualment les jornades de lliga dels Specials.
Per acompanyar l’equip en aquest partit, la presidenta, Marisol Colet, i una representació de la Junta Directiva, es van traslladar a Mundet per a saludar a tot l’equip i convidar-los ja a ocupar el seu espai a les nostres pistes pels seus entrenaments. Pel proper torneig Ramón Aldrufeu del desembre s’organitzarà també un partit dels Specials amb algun altre equip de la categoria.
Cal destacar que aquests dies es celebren a Catalunya els Jocs Special Olímpics corresponent de l’any 2014, amb seu a les ciutats de Calella i Barcelona, i on es disputaran un total de 12 modalitats esportives diferents en les quals hi participen més de 1.350 atletes de Catalunya, la resta de l’Estat i de diferents delegacions estrangeres. Els Jocs Special Olympics són un punt de trobada per a milers d’atletes, entrenadors, famílies i societat civil perquè al marge de la competició són sinònim de convivència, activitats socials, lleure i reconeixement del paper que les persones amb discapacitat intel·lectual tenen a la nostra societat. La seva presència entre nosaltres, haurà de ser una contribució més per assolir aquesta integració al nostre entorn d’esport i convivència quotidià.
La competició de bàsquet dels Jocs Special Olímpics es celebrarà a les pistes del CEM Mundet el proper divendres, 31 d’octubre, de 10,30 a 13 hores i de 15,30 a 19,15h; i el dissabte 1 de novembre de 10,30 a 14,15h i de 16 a 18h. Acabada la competició, a les 18,30 hores hi ha previst el lliurament dels premis i trofeus. Animeu-vos a veure un bon bàsquet !!!
Els Chicago Bulls – SESE arriben al pavelló
