Aquest diumenge, l’infantil A masculí aconseguia la segona victòria de la temporada davant l’Hospitalet 2007, un equip un any inferior però molt lluitador.
El partit començava amb un parcial favorable que ens permetia distanciar-nos en el marcador ja des dels primers minuts i finalitzar el primer quart amb un marcador de 29-06.
Un inici del segon quart marcat per una mala defensa de l’equip local, on va mancar comunicació i concentració, va permetre que l’equip visitant s’acostés al marcador.
Tot i això, una millora defensiva en la segona meitat del quart, bones accions ofensives i punts aconseguits al contratac ens permeten augmentar la renda de punts adquirida al primer quart i marxar al descans amb el resultat de 60-25.
La segona part començava amb un intercanvi de cistelles, que es va veure frenat per una millora defensiva de l’equip local, que a la vegada, mantenia l’encert a cistella i augmentava la diferencia en el marcador minut rere minut fins a la finalització del partit amb un marcador de 109-55.
Seguim!
Força SESE!!!
Infantil A Masculí SESE 109-55 CB L’Hospitalet
