Mini A Femení
SESE A 28 – Almeda A 74

Partit que comencem molt toves, poc agressives en atac, la qual cosa ens porta a ficar només 3 punts als primers 3 quarts. Si volem competir hem de ser més agressives a cistella, com ho hem fet a partir del quart, on hem trobat tirs alliberats després de bones penetracions.
A la segona part hem continuat lluitant cada pilota i hem estat molt dures en defensa. En atac, hem fallat molts tirs sota aro soles, iaixò no ens ho podem permetre. Si sumem gairebé uns 15-20 punts més els tirs lliures, el resultat seria un altre.
Cal ser molt més verticals a l’aro i seguir treballant com ho estem fent per poder competir amb els 10 millors equips de Catalunya.
Força SESE!!!

PD: Després, hem repartit l’amic invisible que teniem pendent. Han sigut uns regals meravellosos!! Gràcies a totes!!

Resultats i classificació fase prèvia
Resultats i classificació fase regular
Fotos de la temporada

Scroll al inicio