Premini B Masculí
SESE 33 – Cornellà 75

Acomiadem l’any 2018 amb derrota contra el líder invicte del grup però donant la cara i mostrant la millora que ha experimentat l’equip.
El partit ha començat molt igualat amb defenses que es sobreposàven als atacs i un joc ràpid, dur i intens. A mesura que avançaven els minuts, la superioritat física del Cornellà es feia més evident i cada error en defensa i en el rebot ens penalitzava molt.
Estem contents pel partit ja que hem començat a veure jugades amb més pases i buscant la millor opció o el company més desmarcat. Cal seguir treballant, sobretot sobre la defensa i el rebot, però si ens hi posem, ho aconseguirem i arribarem a assolir els objectius marcats.
Ara tenim uns dies de descans, per carregar les piles entre turrons i polvorons, per tornar amb més ganes que mai per fer una fase regular de gran nivell.
Bones festes i força SESE!

Resultats i classificació fase prèvia
Fotos de la temporada

Scroll al inicio