11/03/2020

Barcelona 12 de març de 2020 15:00
La junta directiva i la coordinació esportiva han decidit suspendre tots els entrenaments de tots els equips del SESE a partir del divendres 13 de març, aixi com totes les activitats que es fan al pavello de Virrei Amat fins a nou avís.

La junta directiva

Barcelona, 12 de març de 2020 9:00

Tant la FCBQ com la FEB ha suspés les competicions. La Catalana durant 15 dies, l’Espanyola de moment una jornada per tant QUEDA SUSPES EL PARTIT DE LLIGA EBA DEL SÈNIOR A MASCULÍ.

Barcelona   11 de març de 2020 12:00

Davant els nombrosos comunicats i les diferents informacions aparegudes als mitjans de comunicació sobre la prevenció del coronavirus, la Junta del SESE vol remarcar els següents punts:

– Estem en constant comunicació amb tots els estaments esportius, locals, autonòmics i estatals per conèixer de primera mà les directrius a seguir.
– Pel que fa a la Federació de Basquet català, no hem rebut cap comunicació oficial sobre la necessitat de suspendre o ajornar els diferents esdeveniments esportius que tenim previstos durant els pròxims dies tot i que sembla que en els partits de menors podràn accedir els pares pero en els que els jugadors siguin majors d’edat no es podrà accedir.
– Per altre banda, la FEB ordena que tots els partits es facin a porta tancada i per tant al partit del Sènior A masculí de Lliga EBA només podrà accedir el personal autoritzat.
– En cas de rebre alguna notificació que indiqui mesures diferents les farem saber el mes aviat possible.
– Informarem de qualsevol incidència pels diferents mitjans de comunicació social a tots els implicats i interessats .
la Junta del Sese