CRÒNIQUES DEL CAP DE SETMANA 1 I 2 D’ABRIL. TEMP. 2016-2017


Sènior A Masculí. COPA CATALUNYA.
Tenea C.B. Esparreguera 75 – SESE A 79

Si el partit d’anada va ser d’infart guanyant a l’últim segon, aquest partit no es queda curt. Victòria al camp del líder a la segona pròrroga després d’una intensa «batalla» lliurada a la pista contra un gran i compensat equip i a la grada, plena a arrabassar i preparada per fer soroll. El partit començava i el respecte entre els dos equips era present, tanmateix la intensitat es trobava però no anava acompanyada d’un joc fluid i anotador (final del tercer quart 34 a 33). No ha estat fins l’últim on s’ha destapat l’olla de les essències, qualitat i estratègia individual i col•lectiva, acompanyada d’una entrega brutal quan el SESE s’ha vist 8 a sota a falta de dos minuts, podent empatar amb un triple del Murua a falta de pocs segons.
Veure triple per la primera prórroga
La pròrroga ha esdevingut una continuació de l’últim quart amb emoció garantida, jugada però, sense algunes primeres

espases de cada equip per la limitació de les faltes personals. Semblava que teníem la victòria a mà, però de la mateixa manera que abans nosaltres, un incansable Esparreguera empatava en el darrer sospir després d’anotar uns quants tirs lliures seguits.
A la segona pròrroga amb un cansament superlatiu, hem pogut ser més forts que el contrari i això ens ha portat a aconseguir la victòria final.
Veure final del partit
És una victòria que ens permet seguir mantenint un coixí de dos victòries sobre el nostre perseguidor, el Tortosa, plaça que dóna accés als play-off d’ascens. Ara queden tres partits, dos d’ells a casa, el primer dissabte que ve contra l’Alpicat (19.45 h). També volem donar les gràcies a la nostra fidel afició que tot i tenir poc espai en un pavelló ple s’ha fet sentir en tot moment, i el més important, l’escoltàvem!!
Volem compartir amb tots vosaltres aquest objectiu que tenim a tocar. Us esperem. Confiem amb vosaltres!!
Força SESE!
Resultats i classificació

Sènior A Femení. COPA CATALUNYA.
Tordera 58 – 65 SESE A

Partit contra un rival que no tenia res a perdre i que nosaltres afrontàvem amb només 8 jugadores.
L’escassetat de jugadores ens va fer buscar un partit lent, i ho vam aconseguir. Un gran encert en els tirs exteriors ens va permetre agafar una gran avantatge en el marcador.
Però al final, i a causa del cansament vam perdre algunes pilotes i l’encert va minvar fent que perdéssim l’avantatge.
Tot i això, una nova victòria i ja són 8. Seguirem treballant.
Força SESE!
Resultats i classificació 1ª FASE
Resultats i classificació 2ª FASE

Sènior B Femení. Segona categoria
SESE B 47- Sant Andreu 70

Partit en el que hem perdut en el primer i segon periode ,amb un parcial de 22 punts que hem sapigut corregir en la segona part del partit, guanyant el darrer periode de 2 punts.
Es molt important l’actitut de les jugadores que en tot moment van donar la cara i van lluitar per totes les accions del partit.
Agraïr l’aportació de l’Andrea jugadora Junior i la Nuria jugadora Cadet que ens van ajudar.
Força SESE‼!
Resultats i classificació

 

 

Júnior Femení. Interterritorial
C.E. Xamba Vilafranca A 55 – SESE 60

Partit en un camp complicat on un inici poc intens ens va fer anar per darrere en el marcador. Una vegada més reaccionem al tram final i aquest cop ens val per provocar la prorroga i guanyar-la. Però cal sortir al màxim des del principi i no deixar la feina per l’últim moment.
#somSESE
Força SESE‼!
Resultats i classificació

 

 

 

Júnior A Masculí. Interterritorial
SESE A 57 – Andorra 55

Partit clau per la dificultat, el líder que portava només 2 derrotes i l’ obligació de guanyar per no despenjar-nos de les posicions que classifiquen per fase final del Campionat de Catalunya.
I l’ equip una vegada més ho va donar tot.
Sent una setmana més només 7 jugadors de l’ equip,amb 3 reforços, i amb Andorra que des d’ el minut tres va plantar una zona 1-3-1 a 1/2 pista…però les estratègies entrenades, els detalls, i els saber dels nostres jugadors ens van permetre dominar i controlar el partit fins l’ últim minut.
Els moments que l’ atac se’ ns atascava…sabiem que s’ havia de fer màxim esforç defensiu per evitar que els visitants anotessin.
Hem dit fins l’ últim minut per que l’ encert des de la línia de 3 va posar a Andorra per davant 52-55 a falta de 32″…però encara ens quedava una marxa més…una pressió, amb recuperació de jugadors a terra en la seva lluita i un triple ens posaven 57-55…l’ últim tir visitant no va entrar davant els nostres jugadors que van arribar a llençar-se com supermans a taponar el tir.
Queden 3 partits, estem a punt per repetir l’ èxit de la temporada passada, classificar-nos per la Fase Final d’ Interterritorial…però ens queden 3 partits que anirem a tope per que som SESE!
Força SESE‼!
Resultats i classificació

Cadet A Masculí. Interterritorial
Reus Ploms 60 – SESE A 43

Partit que no es presentaba fàcil per diversos factors. Tot i això, no es excusa pel mal partit que hem fet. En cap moment hem sapigut estar en atac, en defensa, hem estat els últims 17 minuts.
L’únic que treiem en positiu és el caràcter mostrat en defensa a final del partit, però no és el que busquem. Toca aprendre i seguir treballant. Prenem nota!
Força SESE‼!
Resultats i classificació

Cadet B Masculí.
Cap de setmana complet pel Cadet B amb dos partits
CREU ALTA SABADELL 49-67 SESE
SESE B 52-50 BOET MATARÓ

Cap de setmana que es presentaba com a clau ja que jugavem contra equips igualats o proxims a nosaltres en la classificació.
El partit a Sabadell, va anar pel camí esperat, una sortida molt bona ens permetia des del primer quart tenir un avantatge superior a 10 punts durant tot el partit que la vam saber gestionar tot i les embranssides de l’equip rival.
El partit a casa contra BOET semblava que aniria en la mateixa direcció, un bon primer quart (22-9) ens feia preveure un partit comode. Però l’augment de la intensitat per part d BOET va fer que en el 2n i 3r quart només fessim 14 punts en total. Amb això, entrant a l’últim quart perdent de 6 punts (36-42). L’equip va ser capaç de retrobar-se en si mateix a partir de la defensa i deixant l’equip rival en només 8 punts a l’ultim periode vam ser capaços d’emportar-nos el partit tot i no fer un bon partit.
#keepworking #somblausForça SESE‼!
Resultats i classificació


Infantil Masculí. Nivell A
SESE A 43 – FC Barcelona A 86

Partit on s’han jugat avui els 14′ restants
Derrota de l’Infantil A davant el FC Barcelona A per 86 a 43, l’equip ha fet un esforç per competir mostrant minuts de qualitat però els blaugranes han estat superiors en molts aspectes del joc #Somblaus #SomSESE
Força SESE‼!
Resultats i classificació fase prèvia
Resultats i classificació fase regular

 

 

 

Infantil B Masculí. Promoció
SESE B 64 – 60 CB GRUP BARNA A

Un partit seriós i controlat per part dels locals q es va veure compromés per un desastrós últim període en el que el rival va retallar 10 punts de diferència. Cal tancar els partits quan es té oportunitat. Malgrat i això, victória i lideratge virtual per l’infantil B.
Força SESE‼!

Resultats i classificació fase prèvia
Resultats i classificació fase regular


Infantil Femení
CB Igualada 39 – SESE 58

Partit complicat que se’ns presentava a Igualada i que hem tret endavant, creixent poc a poc durant els 40 minuts. Hem sortit a un ritme mitjanament alt, en relació als últims jugats, però, entre petites desconnexions en defensa i poca decisió a finalitzar en atac, s’ha vist una primera part molt igualada. Progressivament, la nostra defensa ha sigut més forta i l’atac més fluid, que sumat a l’encert en els 10 últims minuts, ha fet que ens emportéssim el partit. Hem de seguir treballant per millorar detalls i competir al màxim els 40 minuts.
Seguim creixent!
Amunt SESE!Força SESE‼!
Resultats i classificació fase prèvia
Resultats i classificació fase regular

Mini A Masculí. Torneig Nesquik
SESE A 89 – UEHorta 39

Amplia victòria en el derbi jugat aquest matí a Virrei, on des del primer minut s’ha vist a un equip molt superior en la pista, i que quart a quart ha anat ampliant la distància en el marcador.
Val a dir que possiblement aquesta diferència no ha permés a l’equip desenvolupar un joc vistós, però si que s’ha vist un equip sòlid i amb molts recursos, que està fent una destacable fase regular, mantenint la imbatibilitat després d´onze partits jugats. Felicitats nois !!!!
Tot i l´aturada de la lliga per les vacances de Setmana Santa caldrà a partir de dimarts vinent pencar de valent per preparar el proper partit a casa del segon classificat i poder continuar millorant dia a dia.
Força SESE‼!
Resultats i classificació fase prèvia
Resultats i classificació fase regular

Mini Femení
Pare Manyenet 64 – SESE 72

Partit avançat d’aquesta jornada jugat en una pista de col•legi poc favorable a veure un bon partit. El nostre equip al complert s’enfrontava a un equip molt físic que explotava molt bé els seus punts forts, el rebot i el contraatac, i durant la primera meitat s’ha patit força al no lluitar al màxim de les nostres possibilitats, arribant a perdre de 16 punts. S’ha de felicitar pel canvi d’actitud perquè la segona part no ha tingut res a veure al que estàvem jugant, gran intensitat defensiva, ajudant-nos entre totes, i ser més directes en atac. Al setè quart ens hem posat per davant i no ho hem deixat escapar, sense patir gaire al final. Jugant sense cap tipus d’intensitat, a veure-les venir, som un equip fràgil, però quan surt la nostra vena guerrera, som molt difícils de parar. Quedem-nos amb el canvi i que el pròxim partit puguem mantenir un bon nivell tots els quarts.
Felicitats a totes i a seguir treballant!!
Força SESE‼!
Resultats i classificació fase prèvia
Resultats i classificació fase regular

 

 

 


Premini A Masculí. Torneig Nesquik
SESE A 74 – Paidos 39

Por fin ha llegado esa victoria que tanto deseábamos y merecían nuestros muchachos por el gran nivel de juego que venían desarrollando desde hace varias jornadas, pero que las individualidades del contrario en unos casos o el infortunio la semana pasada habían impedido.
En el partido de hoy se ha dado un paso adelante como equipo y todos y cada uno de los chicos ha aportado su granito de arena para doblegar a un rival que no ha podido aguantar nuestro elevado ritmo de juego ni superar con facilidad nuestra agresiva y bien posicionada defensa, hecho que ha motivado que la mayoría de sus tiros fueran bastante lejanos y poco productivos. Si tenemos en cuenta además que se ha hecho un gran trabajo cerrando el rebote, la circulación de balón ha sido muy elevada y muy pocos los balones perdidos, así como hemos tenido gran eficacia anotadora, se han obtenido las victorias parciales que nos han llevado a esa importante ventaja final que a pesar de lo abultada no ha sido fácil sino producto del esfuerzo y máxima concentración mantenida durante los 48 minutos de juego.
Sabíamos que trabajando duro en los entrenos y con esta actitud en la pista y experiencia en el banquillo, los buenos resultados llegarían. Vamos SESE vamos!!!
Força SESE‼!
Resultats i classificació fase prèvia
Resultats i classificació fase regular

Premini B Masculí. Torneig Nesquik
SESE B 29-35 sant Ramon nonat.

Partit guanyat 2-0 per falta d’un jugador per arribar al mínim permès.
Ens va costar molt entrar en el partit i fins al tercer quart no vam donar senyals de voler guanyar-lo. Certament, mai vam assolir el ritme ni la intensitat de la setmana passada.
Tot i això, i gràcies a aquesta calma i parsimònia no vam estar accelerats en atac ni ens vam precipitar, així que vam poder jugar atacs amb molts passes i vam tenir opcions de tir sols, on vam tenir un gran percentatge anotador.
Hauríem d’intentar ser més intensos des del principi, ja que aquests inicis de partit tan fluixos ja ens han donat més d’un ensurt.
Seguirem treballant, donant el millor de nosaltres a poc a poc però amb el pas ferm.
Força sese!
Força SESE‼!
Resultats i classificació fase prèvia
Resultats i classificació fase regular

(SESECOM – 03/04/2017)

Deja un comentario

Scroll al inicio