Partit que ha demostrat que el marcador no sempre reflecteix el partit ni dóna justicia al que s’ha vist a pista.
Encaràvem el penúltim partit de la lliga amb ganes de repetir el bon resultat del partit de l’anada on només vam perdre de 9 punts, i això va semblar que seria possible veient com es desenvolupaven els primers períodes.
Bon inici per part dels dos equips amb bones jugades i atacs més aviat fluids on l’atac s’imposava a la defensa. La resta de quarts van seguir aquesta tònica donant sempre una victòria per 2/4 punts per quart al Sant Quirze, excepte dos molt mals quarts que van donar una victòria d’uns 15 punts cada un que va donar la diferència final en el marcador.
Estem contents per la millora de l’equip, sobretot en atac on la pilota cada cop circula més i s’aconsegueixen millors tirs. Tot i això, cal millorar i treballar més sobre la defensa i, sobretot, treballar molt el rebot.
Continuem treballant amb ganes de fer un bon últim partit de la fase prèvia.
Força SESE!
Premini B Masculí
Sant Quirze 89 – SESE 48
