Torneig Premini Nadal 2016 (1a edició femenina, 10a masculina)

1r Torneig Premini Femení.
Aquest any s’ha organitzat la primera edició femenina del Torneig de Nadal del SESE. Agraïr la participació del Bàsquet Nou Barris, el Santa Caterina de Siena i el Vedruna.
El primer partit de les nostres contra el Santa Caterina va començar amb forçes dubtes, però poc a poc trobavem bones opcions de tir i marxavem al marcador fins fer-nos amb el triomf.
La final, va estar molt lluitada i igualada fins el cinquè quart, on el Bàsquet Nou Barris trobava opcions de tir molt fàcils. Al cinquè però, vam aumentar la intensitat defensiva i vam aconseguir marxar al marcador fins fer-nos amb el torneig.

La Irene del Santa Caterina va ser la guanyadora del concurs d’habilitats mentre que la Martina del SESE va ser la guanyadora dels triples.
Agraïr la participació de l’Emma i la Martina del Premini B que ens han ajudat molt en aquest torneig.
Agraïr també la col.laboració de tots aquells i aquelles que heu ajudat en aquesta edició del torneig de Nadal del SESE.

Resultat:
1 – SESE
2 – Bàsquet Nou Barris
3 – Santa Caterina de Siena
4 – Vedruna

Concurs habilitats – Irene (Siena)
Concurs triples – Martina (SESE)

Bones festes a tots i que tingueu un feliç 2017.
Força SESE!!!

10º Torneo Premini Masculino SESE
Torneo que afrontamos con mucha ilusión y muchas ganas de seguir creciendo en esos pequeños detalles que nos harán más grandes y fuertes.
En el primer partido nos enfrentamos a CB Parets, equipo fuerte y con grandes individualidades. Mientras iban pasando los cuartos, nuestra intensidad en el juego era mayor, nuestra defensa y el juego en equipo se acabó imponiendo a un duro rival, que no nos lo puso nada fácil para llegar a la gran final.
En la segunda eliminatoria se enfrentaba el CB Prat y el CB Mollet. Ganó el CB Prat en el último cuarto gracias a su mayor acierto.
Antes de jugar la final, se realizaron dos concursos de habilidades. Participaron todos los jugadores de los 4 equipos. El ganador de ambos concursos fue Bruno, del SESE, en una final muy apretada, Felicidades.
La final la comenzamos con momentos de juego muy dubitativos y con muchas indecisiones. Poco a poco, nuestro ritmo fue creciendo y nuestro acierto en el tiro fue mayor gracias a unas muy buenas defensas y a un mayor juego en equipo. Todo esto nos hizo ganar la final.
Clasificación torneo:
1º: SESE
2º CB Prat
3º CB Parets
4º CB Mollet
Agradecer a todas las personas que han participado en este torneo, sin ellas no sería posible.
Los entrenadores nos sentimos muy orgullosos de todos los jugadores y de todo el trabajo realizado en equipo,
Felices Fiestas y que todos tengáis un año 2017 lleno de salud.
FORÇA SESE!!!

© SESE (Secció Esportiva Santa Eulàlia)